Na Slovensko prichádza malá „dotyková“ revolúcia

Prídete do reštaurácie a namiesto papierového menu dostanete do rúk tablet, kde si budete „listovať „ v elektronickom menu. Keď sa už rozhodnete, pár dotykmi si objednáte to, na čo máte chuť. Kým budete čakať na jedlo môžete hrať hry, surfovať po internete, alebo čítať aktuálne vydanie novín.

Prídete do reštaurácie a namiesto papierového menu dostanete do rúk tablet, kde si budete „listovať „ v elektronickom menu. Keď sa už rozhodnete, pár dotykmi si objednáte to, na čo máte chuť. Kým budete čakať na jedlo môžete hrať hry, surfovať po internete, alebo čítať aktuálne vydanie novín. Alebo, položíte tablet vedľa a budete sa venovať spolusediacim, tak ako to bývalo doteraz. Bude to len na Vás. Na čo je to vlastne dobré? Čašník nad vami nebude znudene stáť a pýtať sa čo si dáte, čašník bude mať menej práce a môže sa viac venovať tomu, či vám naozaj chutí, alebo bude mať čas prehodiť s vami nenútene zopár slov – ako s hosťom. 

Alebo čo takto priviesť tento nápad ešte ďalej a osadiť reštaurácie dotykovými stolmi, z ktorých si objednáte podobne ako z vyššie spomínaných tabletov? Dá sa to a predstavte si, nie je to ani také drahé! Budete musieť síce oželieť slávnostný obrus, či pompézne prestieranie, ale v moderných reštauráciách alebo baroch, si to naozaj vieme predstaviť. Obe riešenia ponúkajú nesporne množstvo výhod ako pre hostí, tak pre reštauráciu – hosťa nalákate na perfektne vyzerajúce obrázky jedla, hosť bude mať viac času na rozmyslenie, či doplnenie a nebude limitovaný tým, či ho čašník práve v tej chvíli všimol. Čo z toho vyplýva? Viac objednávok, menej stresu pre personál a zaiste aj väčší príliv nových hostí, lebo v našich končinách to ešte nikto nemá. Pri reštauráciách to ani zďaleka nekončí!

Predstavte si výklad predajne, ktorá má za sklom osadenú dotykovú LCD obrazovku, na ktorej si okoloidúci môže prezrieť celý váš sortiment, či aktuálne novinky. Týmto riešením určite upútate. 

Teraz by sme Vám chceli predstaviť niekoľko nápadov zo zahraničia. Hyundai napríklad robil v USA uvádzaciu akciu na model Equus, prví zákazníci miesto klasického papierového manuálu dostali k novému autu Apple iPad, v ktorom bol nainštalovaný celý manuál v elektronickej podobe a špeciálna aplikácia, pomocou ktorej ste mohli s predajcom aj naďalej komunikovať, objednávať sa na servisné prehliadky, či vyjadriť svoju spokojnosť, prípadne nespokojnosť. Vieme si toto predstaviť aj na Slovensku? 


Histéria okolo tabletov sa prenáša aj do hotelov, niekoľko svetových hotelov už zaviedlo, že ku kľúču (alebo karte) od izby dostanete aj tablet, prostredníctvom ktorého si môžete objednať upratovanie izby na presný čas, ovládať klimatizáciu na izbe, či objednávať si nápoje a jedlo z hotelovej reštaurácie priamo do izby. Hotelu to nepritiahne len viac klientov, ale aj dá cennú spätnú väzbu. Súčasťou programu je totiž formulár, ktorý na konci pobytu vyplníte a ten sa odošle na recepciu. Poviete si možno, že to nie je nič svetoborné, veď dotazníky v papierovej podobe fungujú už dlho. Nemôžeme však poprieť, že táto forma je iná, príťažlivejšia a iste mnoho návštevníkov hotela poteší. 


Záverom sa ešte v krátkosti vráťme k reštauráciám. Páčilo by sa vám mať aplikáciu svojej reštaurácie priamo vo svojom smartfóne/tablete? Mať možnosť si priamo cez rozhranie aplikácie prezerať aktuálne menu, objednať si donášku, rezervovať stôl, alebo komunikovať s reštauráciou? Vedzte, že táto myšlienka sa na našom malom Slovensku už čoskoro stane realitou, hosťa to nebude stáť nič a pridanou hodnotou mu môžu byť rôzne zľavové kupóny, ktoré pri objednávke cez tento systém obdrží. 

Vieme si predstaviť, že niektoré riešenia by sa ujali aj u nás, začiatok bude určite pomalý a pozvoľný. A aký je cieľ tohto článku? Chceme Vám predstaviť naše nápady, naše zámery a zároveň vyvolať záujem verejnosti. Tak čo, ktoré z riešení by ste si vedeli v praxi predstaviť?  

Zaujíma vás táto téma, chcete sledovať vývoj týchto noviniek, sledujte nás na www.tabletstore.sk



Čítaný: 3279x, autor: TabletStore.sk

Upraviť článok Zmazať článok

UPOZORNENIE: Prevádzkovateľ portálu e-katalog.sk nezodpovedá za tento článok

 

Your message has been send!