PR články

PR články nie sú len reklamným oznamom zverejneným na internete. Sú predovšetkým účinným pozitívnym OFF-page-SEO faktorom web stránok. Tip ako z PR článku vyťažiť ešte o niečo viac.

PR článok samotný - má pozitívny vplyv na pozície stránok vo výsledkoch vyhľadávania.
Často sú počuť názory o tom aký má ten ktorý web rank a aký je prínos na ňom zverejnenom článku, či koľko SEO šťavy vám pritečie z odkazov svojich článkov.
Tu je jeden z tipov ako trochu ten SEO kohútik pootvoriť.

PR články - Rank a ako vylepšiť hodnotu odkazov pre váš web.

Zdieľajte svoje PR články .....


Nie nechcem začínať o popularite a ranku všeobecne, skrátime to na PR článok samotný.
Váš článok obsahuje len odkazy na váš web - nepritečie vám však z neho oveľa viac, než do neho naprší. Každá podstránka webu, každý článok .. získava časom svoj vlastný jedinečný rank. (hodnotu v očiach vyhľadávačov.). Samozrejme články nejde registrovať do katalógov stránok. Čo sa ale dá a čo vyhľadávače bezpečne vidia je zdieľanie vlastných článkov na internete. Napríklad na stránkach sociálnych sietí. Facebook, Tvitter, Google+ a ďalších.
Áno je to presne to čo čakáte od odkazov na váš web - zdieľanie vašich PR článkov napovie  vyhľadávačom o ich popularite ak chcete. Preto je možné nájsť na jednom webe články s rankom 0, 1, 2 ??? a tu je rozdiel prínosu odkazov vo vašich rukách ... PR článok na rozdiel od odkazu z inej webstránky je podstatne cennejším zdrojom pozitívnej SEO už len tým že je relevantný vášmu zameraniu. Vhodne napísaný narozdiel od katalógov umožní podporu na kľúčové frázy aj na podstránky vašej prezentácie. Uvážlivo zvolený "anchor text" (Text na ktorý sa dá kliknúť) použitie nadpisu či hrubého písma (bold) robí z PR článku prínos pre SEO WWW stránok. Chcete aby bol ešte väčší ? ... Mimochodom máte už svoj PR článok na Tvitteri či na Facebooku? ... Preto že vyhľadávač to vidí :-) .

PR články zdarma - Reklama Top.

Čítaný: 956x, autor: Reklama Top

Upraviť článok Zmazať článok

UPOZORNENIE: Prevádzkovateľ portálu e-katalog.sk nezodpovedá za tento článok

 

Your message has been send!