Úspešné smerovanie Glasuritu a jeho zákazníckej siete

Potom, čo v minulom roku oslávil Glasurit so svojou zákazníckou sieťou 10-ročné jubileum, prelomil ColorMotion teraz ďalšiu hranicu: 222. lakovňa ako ďalší nový člen využíva odteraz ponuku tejto siete.

„V tomto smere sa v uplynulých rokoch veľa urobilo,“ hovorí Kerstin Hoffmann. „Našu ponuku dôkladne prispôsobujeme potrebám karosární a lakovní – cez marketingové témy a témy ohľadom zamestnancov až po optimalizáciu prevádzky“. A to, že počet členov rýchlo stúpol predovšetkým v posledných rokoch – veď ColorMotion začínal s 30 firmami – teší najmä manažérku ColorMotion: „Dosiahnutie tohto krásneho počtu 222 členov zdôrazňuje správnu cestu a zároveň je aj podnetom na prekoná-vanie ďalších prekážok. Preto budeme našu ponuku, ako aj počet našich partnerov, neustále zvyšovať.“

Zákaznícka sieť ColorMotion ponúka semináre, individuálne poradenstvo a služby okrem iného k témam ako sú získavanie a lojálnosť zákazníkov, energetický audit, návrh lakovne, personálny manažment a ekonomika podniku, ako aj výmenu informácií s inými členmi ColorMotion, aby sa dokázali správať trhovo a neustále sa zlepšovať.


Čítaný: 1858x, autor: www.glasurit.com

Upraviť článok Zmazať článok

UPOZORNENIE: Prevádzkovateľ portálu e-katalog.sk nezodpovedá za tento článok

 

Váš odkaz bol odoslaný!