5 TAJOMSTIEV ÚSPEŠNEJ OUTDOOROVEJ REKLAMY

Každá reklama potrebuje byť na očiach. Vonkajšia reklama je skvelý spôsob, ako reálne osloviť ľudí tam, kde žijú, pracujú a hrajú sa. Proces plánovania a spustenia outdoorovej reklamnej kampane je náročný, preto sme si pre Vás pripravili 5 rád, ktoré Vám môžu pomôcť dosiahnuť úspech.

# 1.Cieľové publikum

Mnoho outdoorových reklamných platforiem oslovuje široké publikum, ale v prípade, že sa nezameriate na publikum, ktoré potrebujete, bude vaša kampaň bude neúčinná.

Zaistite, aby vaša vonkajšia reklama bola cielená podľa správania publika v mieste umiestnenia reklamy. Zamyslite sa ako Vaša cieľová skupina žije, kde pracuje, ako sa socializuje a ako cestuje.

 

# 2 Načasovanie

Každý produkt či služba má svoju sezónnosť. Nakupujte reklamné plochy včas, aby vaša reklama bola na reklamných plochách pred a v priebehu hlavnej predajnej sezóny vášho produktu, či služby (napríklad ak vieme, že v mesiaci marec sú voľby a Vaša služba alebo produkt má sezónnu od januára, odporúčame Vám rezervovať reklamné plochy min. o 2 mesiace v predstihu).

Rovnako podľa dĺžky sezóny nepodceňte  ani vhodný materiál na danú reklamnú plochu. (napríklad ak plánujete kampaň počas zimy alebo plánujete dlhodobejšiu kampaň, odporúčame Vám pri billboardoch a megaboardoch voliť plachtu alebo mash a nie papierový materiál).

 

# 3 Opakovanie

Reklama funguje najlepšie s opakovaním. Spotrebiteľ potrebuje vidieť Vašu kampaň až 20krát pred tým, než začne konať. Preto zvážte, koľkokrát bude vaša cieľová skupina vystavená Vašej kampani.

Aplikovať opakovanie kvôli vysokému objemu inzercie môže byť nákladné. Namiesto toho Vám odporúčame  nižší objem inzerátov s vysoko opakovacou platformou. Napríklad jeden inzerát na budete po ceste „vašej cieľovej skupine“ opakovať niekoľkokrát a tak dosiahnete ich intenzívne vnímanie a určite Vás neprehliadnú.

 

# 4 Kombinácia reklamy.

Keďže cieľom reklamy je byť vždy  a všade na očiach, odporúčame Vám pri Vašich kampaniach efektívne kombinovať rôzne formy reklamy. Napríklad kombinácia billboardovej kampane s reklamou na sociálnych sieťach, PPC, reklamné internetové bannery, reklama v mieste predaje a pod.

 

# 5 Vizuál

Pri plánovaní Vašej outdoor kampane nezabudnite na fakt, že billboard je vizuálne médium a na zaujatie cieľovej skupiny máte pár sekúnd. Neviete koľko slov je málo a koľko už príliš? Snažíte sa na svojom billboarde alebo megaboarde obsiahnuť všetky telefónne čísla a žiadne nezvoní? Chyba nemusí byť v umiestnení Vašej reklamy, ale príčina môže úplne inde. Aby ste sa im vyhli, tak v budúcom článku na našom blogu si budete môcť prečítať „6 základných pravidiel pri tvorbe billboardov a megaboardov“.

 

Ak by ste chceli poradenstvo o možnostiach outdoorovej reklame alebo získať ďalšie rady od reklamného odborníka, neváhajte nás kontaktovať. www.eunica.sk

Čítaný: 890x, autor: Zuzana

Upraviť článok Zmazať článok

UPOZORNENIE: Prevádzkovateľ portálu e-katalog.sk nezodpovedá za tento článok

 

Váš odkaz bol odoslaný!