Ako zdokonaliť zákaznícky servis a očariť zákazníka za každých okolností?

Naučte sa poskytovať služby, ktoré zákazníkom vyrazia dych a nebudú chcieť využívať žiadne iné!

Užitočné rady a tipy, ako si získavať a udržať zákazníkov prináša svetový bestseller Služby, z ktorých padnete na zadok.

Kniha vyšla v slovenskom jazyku v roku 2013 po vydavateľstvom Motýľ.
Celkovo jej na svete bolo predaných viac ako pol milióna kusov.

V čom je taká jedinečná?

Naučí vás, ako za každých okolností poskytnúť zákazníkom tie najlepšie služby.

Knihu napísal kolektív autorov Performance Research Associates, ktorý založil v roku 1972 dnes už zosnulý Ron Zemke, ktorý bol jedným z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách.

Spoločnosť poskytuje firmám a podnikom tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov.

V knihe nájdete rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako ich prekvapiť, ako riešiť problémy a konfliktných zákazníkov, ako sa správne rozhodnúť. Ďalej tu nájdete aj praktické príklady z praxe a ako využiť sociálne média na internete pre skvalitnenie komunikácie so zákazníkom.

Čítaný: 1116x, autor: auraknihy

Upraviť článok Zmazať článok

UPOZORNENIE: Prevádzkovateľ portálu e-katalog.sk nezodpovedá za tento článok

 

Váš odkaz bol odoslaný!