Máte vy alebo vaši známi e-shop či vlastnú webovú stránku? Potom je vašim cieľom stále pracovať na zvyšovaní návštevnosti a obľúbenosti vašej stránky.
Vedeli
ste, že na Slovensku až 96 % používateľov internetu vyhľadáva informácie na
Googli? Ak sa nachádzate na popredných priečkach, máte vyhrané. No ak nie,
poproste o radu špecialistov. Tí zistia kto sú vaši klienti, kde sa
nachádzajú a ako sa vás snažia vyhľadať. Na začiatku spolupráce treba detailne
analyzovať vyhľadávacie dopyty, urobiť tzv. mapu kľúčových slov. Tá slúži podobne
ako bežná mapa. Vďaka nej sa orientujete vo svete internetu. Informuje
o tom Simona Kubán, riaditeľka
Entercompany, s.r.o., - firmy, ktorá sa na takéto služby špecializuje.
„Využívaním online marketingu viete zvýšiť
obľúbenosť značky a výrazne zlepšiť aj predaj. Všetky výsledky sú
merateľné a môžete si tak overiť účinnosť vašej stratégie. Dobré
nastavenie kampaní je kľúčom k dosiahnutiu cieľov. Nie je jednoduché
zorientovať sa v komplikovanom online svete. Stojí za tým veľa úsilia,
množstvo práce, nadšenie a najmä cenné skúsenosti priamo z praxe. Presne
tieto aspekty boli tými najdôležitejšími pri vzniku Entercompany. Naša agentúra
sa snaží pomáhať malým a stredným podnikateľom nájsť spôsob, aby čo
najefektívnejšie prerozdelili rozpočet na marketing. Dbáme o pohodlie
svojich klientov. Chceme im dopriať dostatok času pre rodinu, priateľov, relax
a trávenie voľného času. O online povedomie konkrétnej firmy sa
postará tím špecialistov. Vy oddychujete, tím Entercompany robí túto prácu za
vás,“ približuje prácu agentúry S. Kubán.
Dodáva, že nie je problémom ani to, ak sa
firma snaží osloviť zahraničný trh. Napríklad ak podniká v Holandsku, či
na Slovensku, vie cez internet predávať aj v Českej republike, či
kdekoľvek inde.
„Už s malým rozpočtom dokáže agentúra
Entercompany mesačne zvyšovať relevantnú návštevnosť webu od 10-20 %
v závislosti od segmentu. V prípade, že vytvárate relevantný obsah, dokážete
v priebehu pár mesiacov zvýšiť návštevnosť vašich stránok aj
o polovicu. Pri menšej firme viete
vďaka dobre zamierenej PPC kampani priniesť na vašu stránku tisíce relevantných
návštevníkov mesačne a to bez navyšovania
rozpočtu,“ upozorňuje S. Kubán.
Správnou voľbou pri hľadaní nástrojov na
zefektívnenie komunikácie so zákazníkmi je nielen optimalizácia webov pre
vyhľadávače (SEO), tvorba relevantného obsahu pre klientov, ale takisto platené
PPC kampane (nákup prvých pozícií na Googli). Externé zabezpečenie týchto
služieb, tzv. outsourcing, dokonca firmám ušetrí náklady na marketingového
špecialistu a jeho neustále školenia. Špecialisti Entercompany majú svoju
prácu radi a neustále sledujú trendy v marketingu, čo prináša
zákazníkom výsledky.
Na začiatku spolupráce je dôležitá analýza
online prostredia. Spoločnosť Entercompany vám základnú analýzu poskytne
zadarmo. V prípade záujmu napíšte na kuban@entercompany.sk.
Nájdete spoločne optimálne riešenia pre vás a vašich zákazníkov. A to za
prekvapujúco nízku cenu v pomere k výsledkom.
Viac informácií je na www.entercompany.sk
Aj vy tu môžte mať svoje produkty. Už máte svoju stránku u nás? Registrujte sa