Situácia vnímania printových médií je v súčasnosti taká, že zadávatelia začali považovať reklamu v časopisoch za neefektívnu, čo postupne vyplynulo z minulosti. Tejto mienke dopomohlo nesprávne zadávanie inzercie - zlé umiestnenie kvôli znižovaniu ceny, zameranie sa len na náklad a čítanosť, necielenie na konkrétnu skupinu zákazníkov, nezohľadňovanie podielu celkovej inzercie na redakčnom obsahu časopisu. Dôsledkom toho sa zmenilo celkové vnímanie printových médií. Tento pohľad je ale neobjektívny, pretože, aby bola inzercia efektívne zadávaná, je potrebné brať do úvahy viaceré faktory. Mnohí zadávatelia považujú inzerciu v printe za nepodstatnú. Predpokladajú, že inzercia na internete bude postačujúca, ale zabúdajú na jeden dôležitý fakt - neriešia kvalitu návštevníka stránky. Vidia len počet zobrazení, ale nemajú
Autor: Paper Life dňa 26.08.2015
Aj vy tu môžte mať svoje produkty. Už máte svoju stránku u nás? Registrujte sa